Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-22, 15:55   #144
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.696
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jule/ bursdagsgaver til egne barn

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Jeg synes ikke det har noe særlig å si om de har penger nei, men det avhenger jo av om disse store pengegavene eksplisitt er sagt å være ment til sykkel, spons av turer og sånt. Isåfall er jeg jo enig med deg. Jeg tror uansett vi har sagt det som er å si om detaljene i disse situasjonene .

Ja, her er nok jeg farget av at besteforeldre og andre givere her aldri har gitt noen føringer for hva pengegaver skal brukes til. Det har de overlatt til oss foreldre og ungene selv å avgjøre. Men klart, har besteforeldrene gitt penger i gave og sagt klart i fra at disse skal spares til førerkort, så hadde jeg ikke betalt fotballturen for dem, slik at vi skulle få råd til en dyrere ferie.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat