Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-22, 13:20   #91
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jule/ bursdagsgaver til egne barn

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Tvert imot! De oppfordrer til det. Det er jeg 110% sikker på at de synes.

Jeg rr heller ikke enig i utsagnet «ting som foreldre normalt betaler». Slik er det ikke i min omgangskrets overhodet. Heller ikke i min eller mannens oppvekst, og ingen har hatt trang økonomi.

Nei, det er jo greit, og om man blir enige om at barna jobber for å tjene penger til sånt, må man jo gjerne det (her er det også forskjell på alder hva man får tjent inn, og om man feks er lærling har man jo virkelig en reell inntekt).

Men om jeg hadde gitt penger til sparing til leilighet, hadde jeg blitt overrasket om mitt barnebarns foreldre konkluderte med at barna da kunne betale en leir eller et møbel selv for de pengene.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat