Vis enkelt innlegg
Gammel 10-06-22, 09:18   #10
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jule/ bursdagsgaver til egne barn

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Skal man bare få/gi ting man trenger til bursdag og jul altså? Jeg fikk noen nydelige øredobber av mannen min til jul. Jeg trengte de absolutt ikke, men er veldig glad jeg har 2 anledninger i året der jeg kan ønske meg ting jeg har lyst på og ikke bare trenger.

Tror ikke noen har sagt at ungene bare skal få gaver de trenger altså, skjønner ikke helt hvordan du greide å lese det. Det var nok bare en presisering av at det var det spørsmålet til Hyacinth gjaldt, som spinoff/respons på Madickens innlegg, om at gavene de gir til over 5000 kr er sånt som de trenger. Hyacints oppfølgingsspørsmål var da hva unger trenger som koster så mye. Også følger en del eksempler på ting som unger trenger (eller "trenger"), som koster over 5000 kr. Tror ikke hun mente at det bare er det som er lov å gi.

Sist redigert av My : 10-06-22 kl 09:49.
My er ikke aktiv   Svar med sitat