Vis enkelt innlegg
Gammel 07-06-22, 10:51   #68
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg er altså så lei av å bli løyet til! Og det er så DÅRLIGE løgner! Kom igjen, finn på noe bedre! Forsinkede busser, tog og trikker funker bare som unnskyldning hvis de faktisk er forsinket. Nei, du har ikke plutselig fått beskjed om at du har eksamen i morgen. Nei, du fikk ikke telefon av fastlegen din på en søndag kveld som minnet deg på legetime i morgen.

Argh! Skal man først lyve bør det fadermeg være et snev underholdningsverdi, i det minste. "Jeg er hemmelig agent og må ut på oppdrag!" ellerno. "I could tell you but then I'd have to kill you!"

Eller så kan man prøve å bare være ærlig da. Slikt blir det plusspoeng av. Folk skulle bare visst hvor glad jeg blir når noen ringer meg og sier "øh, jeg skulle vært på jobb nå men det er jeg ikke fordi jeg glemte det og jeg er veldig lei meg for det, sorry".

Det høres ut som om du er lærer i vgs. *desillusjonert*