Tråd: #Swedengate
Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-22, 11:33   #22
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: #Swedengate

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg har tenkt litt mer, og det ER jo forskjell på skolevenner i gangavstand som ramler inn sent og tidlig med foreldre i tidsklemme som skviser inn en middag hjemme for kjernefamilien etter beste evne, slik at familien sitter ned sammen - og et avtalt besøk der barnet hentes og bringes fra kl 15-19.

Enig.
Men dette avhenger jo også av avstander. Mine to yngste barn er stadig innom noen etter skoletid og jeg hadde syntes det var veldig rart om det var vanlig at de fikk middagstilbud hos dem hele tiden. Det er jo også fordi det er veldig kort hjem.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat