Vis enkelt innlegg
Gammel 30-05-22, 12:22   #205
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Retrobolig. Nytt uttrykk for å skjønnmale gammel rotehus. De kunne jo ryddet bittelitt bare, før bildetaking, men teksten er best på denne annonsen. Vi får vite litt om tidligere eier (hobby: hogge ved), og det selges til den som gagner bygda best.

Sitat:

Renoveringsobjekt selges med innhold og løsøre til rette kjøper som har tid og mulighet til å ta vare på bygninger.Huset ble bygd av min bestefar og vert bebodd helt til 2017 da min onkel flyttet på sykehjem hvor han døde.unik plass med sjøgrunn,gode fiske og bademuligheter.Fin solgang for den som er døgnvill og blir lett solbrent(går ned 17,30 på sommern)Fjøset er stort sett fyllt med ved da det var favorittgesjeften til onkel.visning etter avtale.bud over 600000,-men selges ikke nødvendigvis til høystbydende men til den som jeg mener gagner eiendommen og bygda best

https://www.finn.no/realestate/homes...kode=260062782

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat