Vis enkelt innlegg
Gammel 29-05-22, 17:13   #65
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1275
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Såpekassetråden #4

Og mens jeg først er i gang med å være sint og sur: Jeg har kontor midt i sentrum og det er ofte noen litt slitne mennesker i gatene utenfor, noen ganger er de slitnere enn andre og sovner i posisjoner de ikke bør sove i til beste for dem selv, og noen ganger er de åpenbart svært syke og kan ikke gjøre rede for seg, og FOLK GÅR FAENMEG BARE FORBI HELE TIDEN!

SÅ hælvetes vanskelig er det altså ikke å spørre om noen trenger hjelp eller om man skal ringe noen, når det ligger et medmenneske på asfalten foran deg uten sko på, liksom.

(Nå nettopp provosert av at jeg fant en ungjente på en benk som åpenbart ikke var i sin beste form, duppende av med telefon og ymse laglig til hogg i hendene, noen uheldige elementer sirklende rundt henne, og masse mennesker som bare kikket på henne og gikk rett forbi. Faen ass.)

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat