Vis enkelt innlegg
Gammel 18-05-22, 19:44   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.912
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eyliner til våtsonen som ikke smitter/glir ut

Mine vipper er jo svarte, med eller uten mascara. 😅 Jeg bruker ikke mascara til hverdags, men til fest har jeg både oppe og nede. Og det er for å børste øyevippene på plass, for mine vokser på kryss og tvers. Jeg tror hverken det legger til eller trekker fra alderen min.

Men jeg har alltid visst at de fleste sminketips ikke egner seg for mine asiatiske øyne. Og ikke de koreanske sminketipsene heller, for jeg har naturlig globallinje. På 90-tallet husker jeg at mange sa man ikke burde bruke svart mascara, for det så hardt og unaturlig ut. Vel, jeg så hvert fall veldig snodig ut med brune vipper!

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat