Vis enkelt innlegg
Gammel 16-05-22, 07:57   #11
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Ja, det var stas. Hun var ganske nervøs på forhånd, men jeg tror jeg var enda mer nervøs enn henne, tror jeg holdt pusten gjennom hele nummeret. Litt ekstra spenning også, med av- og påkledning, og om hun klarte å komme seg på plass igjen etterpå. Hennes opptreden var nemlig det siste innslaget før det var allsang og utmarsj. Så hun var nødt til å få skiftet på seg bunaden igjen, med skjorte, forkle, søljer og det hele, og komme seg tilbake til plassen sin, i løpet av de tre versene på "Din tanke er fri". Men hun greide det også. Fikk veldig mye skryt etterpå, både av kjente og ukjente.

Nå må vi bare få kommet oss til Olavshallen og hente utstyret igjen, og finne ut hvordan vi kan frakte den hersens tjukkasen tilbake til Kulturskolen innen onsdag.

Sist redigert av My : 16-05-22 kl 09:58.
My er ikke aktiv   Svar med sitat