Vis enkelt innlegg
Gammel 10-05-22, 08:15   #13
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dagens russefeiring og ekskludering

Jeg er kjempebekymret. Har en som er russ neste år. Han har et aktivt liv på fritiden, men ikke sammen med noen fra skolen. Aldri på fester, aldri noe annet heller, forsåvidt. Han snakker stort sett positivt om skolen og sier også at det er få som driver med russegrupper og at det er svært lite fokus på det.

Jeg tror han prøver å snakke meg rundt. Han er smart nok til det. Han vet utmerket godt at jeg ville blitt bekymret. Jeg tror ikke det han sier stemmer, og jeg er redd han sier dette for å lure meg (og selv seg?) til å tro dette fordi han ikke er inkludert. Jeg vet ikke, men det plager meg. Han går på en populær skole i byen, og jeg har ingen grunn til å tro at det som står i avisene ikke stemmer.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat