Vis enkelt innlegg
Gammel 08-05-22, 17:27   #17
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.031
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Konfirmant 2023

Min skal helt sikkert konfirmeres og han velger garantert det samme som kompisene slik at det blir en sosial greie . Ser for meg at de alle velger kirkelig da det er minst hassle for dem. Konfundervisning rett ved ungdomsskolen og kirka ligger rett oppi veien for huset vårt.
Vi har til sammen veldig stor familie og jeg absolutt H a t e r å arrangere noe som helst av sånne samlinger. Jeg vil helst ikke stresse med hvite duker, blomsterarrangement, kakebord og ikke minst; mat. Eller være vertinne. Ser på mulighetene til å outsource hele greia til en restaurant eller lignende…

Ellers lurer jeg på hva som er vanlig å gi til egen konfirmant? Jenter får jo ofte bunad og med den prislappen underer jeg på om det er vanlig å gi tilsvarende til gutter? Jeg er tante til to gutter som er konfirmert og de summene de to har endt opp med etter konfirmasjon har vært helt vanvittig. Ser egentlig ikke for meg at det er normen.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat