Vis enkelt innlegg
Gammel 06-05-22, 13:14   #11
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Hjemme er bunadsskjortene strøket, matboden er stappfull av kaker (svigermor), lasagnene er klare til steking, detaljer rundt matlevering klarert, billetter til seremonien printet, jeg har ordnet TIDENES gave, litt i siste liten, sengene til hordene som skal sove hos oss er redd opp, vaskerommet er strøkent (den lange benken der med vask skal brukes som ekstrakjøkken for kaker), kasser med vaser, servise og nystrøkne duker + servietter ligger klare i gangen, det meste av småmat og brus og sånn er handlet inn. Bordkortene er laget og skal bare skrives på. Kakefat handlet på loppis forrige helg er funnet frem (mine har forsvunnet!), lån av ekstra kakespader ordnet.

Mangler: Detaljinstrukser til hun som skal hjelpe til. Låne et ekstra adgangskort til henne. Kjøpe et par flasker vin. Skrive tale (har mye i hodet, må knatte det ned). Og så selve riggingen av lokale, til middag, og hjemme, til kaffe. Må sende detaljinstrukser til mannen, som skal pakke i bilen og kjøre ting ned hit vi skal være. Må huske å handle blomster i dag!!!

Vi blir bare 26, så det bør flyte greit, håper jeg.