Vis enkelt innlegg
Gammel 04-05-22, 14:09   #2
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Konfirmant 2022 (07)

Da er menyen satt, kakebaking avtalt og dress innkjøpt.

Må få tak i noen sko til ham, jeg vurderer å kjøpe et par ensfargede sorte sneakers/skatesko/converse i stedet for dressko. Føles litt feil å kjøpe et par dressko som godt mulig er for små neste gang de kan brukes. Er det helt koko?

Frisørtime er bestilt i helgen og jeg har kjøpt inn noen små vaser slik at jeg kan lage til blomster til bordene. Tenker jeg kjøper inn noen fine buketter, snitter dem korte og fordeler utover. Det blir en billigere løsning enn å kjøpe ferdige små blomsterdekorasjoner. Mannen prøver å finne den perfekte løsningen når det gjelder bordplassering.

Kjenner jeg begynner å få litt roen nå. Mannen kommer ikke hjem før dagen før konfirmasjonen og storesøster skal på sykehuset to dager før, men når det meste av jobben er satt bort burde det gå bra.

zinatara er aktiv nå   Svar med sitat