Vis enkelt innlegg
Gammel 19-04-22, 10:35   #91
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nye vaner kan bremse klimakrisen: greier du det?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det beste hadde jo vært om vi kunne klart å ha en diskusjon om hva som er vanskelig og hva som er mulig uten å ramle ned i en by-og-bygdeshamingsgrøft. Det er jo bare sånn man kan komme fram til hva som trenger strukturelle løsninger og hva som kan overlates til den enkelte. Jeg vil for eksempel svært gjerne stemme på politiske partier som har en ordentlig plan for en transportrevolusjon.

Jeg bor i en by med rett over 50.000 innbyggere, og har ikke bil. Mange i min by mener at det ikke er mulig, uten at de egentlig har prøvd. Jeg er enig i at busstilbudet kunne vært bedre, særlig i helgene, men det hjelper jo ikke at folk ikke bruker det.