Vis enkelt innlegg
Gammel 28-03-22, 12:51   #23
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.893
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nytt EU-valg, hva ville du stemt?

Jeg stemte nei sist fordi jeg var overbevist om at EU aldri ville ta inn de tidligere warszawapaktlandene, fordi jeg var veldig skeptisk til miljøpolitikken deres (fraværet av ...) og fordi jeg syntes landbrukspolitikken var skrekkelig.

Nå har jeg vel mer eller mindre sklidd over på ja pga. den gledelig overraskende medlemsbredden, fordi jeg tror at EU er helt nødvendig i klimasaken og som et forsvar for liberalt demokrati i en mer og mer autoritær verden. Landbrukspolitikken (og en god del av miljøpolitikken også) er fortsatt skrekkelig.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat