Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-22, 12:59   #7
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: To mobilabonnement samtidig

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Du kan ha en telefon med to sim-kort i og to helt uavhengige operatører og nummer, om det var forståelig.

Jeg ønsker å ha to forskjellige sim kort i to forskjellige telefoner.
Om det er samme eller forskjellige leverandør betyr ikke noe for meg. (Akkurat nå ble det ice og NiceMobil, da ice hadde en enkel prøv 99kr i 2 mnd så der var greit å bare teste ute om epimobile virker og den slår ut på anfall.. så jeg vil fortsette med epimobile).

Men det vil jo si at jeg har to tlf nr registrert på meg, det er kun derimot det ene som er mulig å nå meg på da det kun er to nr jeg swlv velger å legge inn som kan nå meg på det andre nr (med mindre jeg skrur av appen som «overvåker» bevegelser i armen jeg har sensoren på i forhold til kramper).

Nå hadde derimot vaktmesteren som hadde gjort noe vedlikehold sent meg og lagt noe dokumenter i boligmappe på nett, noe som ble tilfeldig oppdaget. Fordi jeg får ingen varsler når appen er på, og den er på 24/7 med mindre jeg selv skrur av. Og det skjer jo ikke..

Så et skal være «offentlige» og synlig.
Det andre skal være «mitt og hemmelig».

Ice mente at dette hadde de ikke noe «support» på fikk jeg nå Mail på.

Skal ringe abilia til uka da og spør hvem andre de vet tilbyr kan tilby meg et «hemmelig» nr.. siden ice tydeligvis ikke forstår dette..

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat