Vis enkelt innlegg
Gammel 18-03-22, 07:47   #899
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Hvordan er det mulig at "sånn gjør vi det alltid" varierer så enormt med hvilken lege/sykepleier jeg snakker med? Gjør de bare som de vil og tror at alle andre gjør det samme???

Innarbeida rutiner på en del ting.. og om unge - hvem har de lært det fra? (Samme med leger faktisk.. jeg fikk faktisk endra felleskatalogen da jeg mente det sto feil om en medisin kontra opplevelse av smeltetablett og «vanlig» tablett, og etter mye undersøking av meg og er interessert spl som hadde sett samme virkning på andre pasienter så viste det seg ar tabletten bare var laget slik for lettere administering for pasienter. Da særlig eldre som ikke klarte svelge. Opptaket var ikke kjappere ) men alle hadde lært den skulle virke kjappere.. men det var som sagt feil

Merker det selv på basic ting somatiske ting selv når jeg har vert på utallige opphold i somatikken