Vis enkelt innlegg
Gammel 14-03-22, 19:52   #3
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv
 
Lhi-My sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 4.902
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Erfaringer Citroen E-C4 eller Opel Mokka-e

Jeg kjører også e-c4 og er fortsatt veldig fornøyd. Jeg kjører mye og har rundt 15.000 km i bilen siden september. Jeg har absolutt ikke hatt et eneste problem.

Rekkevidden er som forventet på en bil med 50 kWh batteri. Jeg kjører vel rundt 220-250 km i normalt vintervær (jeg kjører stort sett bare langt, sjelden mindre enn 15-20 km iallfall). Varmeapparatet er godt, bilen blir iallfall mye fortere varm enn noen av dieselbilene jeg har hatt de siste årene. Den har varmepumpeteknologi og også varme i sete, ratt osv.

Bilen har grei plass til 5 til å være en relativt liten bil. Bagasjeplassen er ikke all verden, men nok til hverdags for oss.

Jeg kunne selvsagt ønsket meg lenger rekkevidde av og til, men i dette prissegmentet fant vi ikke en eneste bil med god nok kjørekomfort og lenger rekkevidde. Vi prøvde blant annet Kia Soul og e-Niro og begge var helt uaktuelle pga kjørekomfort.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat