Vis enkelt innlegg
Gammel 08-03-22, 13:25   #770
kamp
ASD

Medlem siden: Mar 2010
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Åh, Det er sånn mestring å gjennomgå MR. Jeg er klaustrofobisk av meg, og har flere ganger måttet be om å bli kjørt ut igjen for å finne roen og pusten før undersøkelsen startet.
Jeg måtte gjennom en MRCP ( for å fremstille galle og pancreas) og det tok altså ca 1 1/2 time. Likevel greier å gjennomføre enn vanlig MR siden man jobber underveis med ulike måter å holde pusten i ulike intervaller.

Skal det neste uke.. kan bli interesangt om det går denne gang..

Forøvrig sp slapp jeg bli igjen på nevrologisk i dag etter et akt for langt anfall i dag. Avventer svar på eeg men det vil evt bare bli «spor» av anfallene..