Vis enkelt innlegg
Gammel 06-03-22, 10:39   #10
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: BB eller CC krem

Opprinnelig lagt inn av Isprinsessen, her.

Har litt urenheter og store porer jeg vil skjule.

Jeg ville ha prøvd BB-krem + foundation hvis jeg var deg. Gjerne en slik BB krem som jeg og Karamell linker til (slik som ikke har en bestemt farge, men som blir farget på huden. Aner ikke hva det er, men det er litt kult) og så brukt foundation på urenhetene og porene.

Urenheter vet jeg ikke så mye om, men på porene kan du bruken en solkrem med fysisk filter som primer. slike solkremer "fyller alt", du blir glatt som ei barnerumpe i fjeset bare du gidder å bruke halve livet ditt på å få den jevnt over fjeset (ok, jeg overdriver litt, men de er tjukke, seige og vanskelige å få jevne, men de glatter MYE i forhold til andre ting )