Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-22, 11:04   #659
meisje
Kleintje I + II
 
meisje sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.336
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Og: Kan man gå til nærmeste tilfluktsrom, eller må man til "sitt"? Vi har ikke noe nært i vår kommune, men i nabokommunen (bor på grensen). Med tanke på hvordan Bærum behandlet nabokommunene under pandemien, så skulle det ikke forundre meg om de setter opp et skilt utenfor med "INGEN OSLOFOLK!!".

Tviler på at dere får plass der, leste i budstikka at de har 6-7000 plasser i tilfluktsrom, og det bor endel flere enn det i kommunen. Har ikke huset ditt kjeller du kan rømme til ? Jeg tenker på om det engentlig er noen fordel å være i tilfluktsrom, i tilfelle full apokalypse sier alle filmer og bøker jeg har sett om teamaet at det blir kamper om de ressursene som finnes i etterkant, og jeg tviler på at jeg kan vinne sånne kamper. Det blir nok unge sterke menn med tilgang til ressurser av ulike arter.

__________________
Meisje & Storebror & Lillebror
meisje er ikke aktiv   Svar med sitat