Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-22, 10:50   #2
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 314
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Et spørsmål om russernes syn på krigen

Jeg regner med at russere i og utenfor Norge har mange forskjellige meninger om krigen, samtidig som man såklart farges av nasjonsfellesskap (det samme tipper jeg man ville kunnet si om nordmenn i en krigssituasjon). Det er såklart litt spesielt å vise støtte til Ukraina i form av flagg kombinert med et innlegg som støtter krigen. Det slår meg samtidig at alt som leses på sosiale medier og tradisjonelle medier i disse dager må leses med mange filter. Hvor frie føler den enkelte seg til å ytre seg som de vil, hvor farget er den enkelte av hva slags informasjon den ellers har tilgang til, hvor mye av det vi ser i media er del av en progagandainnsats fra den ene eller andre part? Nettavisen hadde f.eks. en sak om russiske soldater som skal ha overgitt seg i Ukraina i går. Denne saken har jeg så langt ikke sett i andre norske medier, og jeg tenker at det kan skyldes at de ikke har kunnet verifisere historien.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat