Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-22, 17:32   #310
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg er visst ikke helt der. Det er noe med disse stripene med forskjellige struktur som jeg ikke helt blir venn med. Men hun reklamerer jo noe voldsomt for den genseren om dagen.

Jeg har nok av nye prosjekter som jeg gleder meg til å sette i gang med, så jeg lider ingen nød.

Samme her. Jeg tror det for min del handler om at jeg har strikket endel gensere med striper i sånn variert struktur, må ha vært på 80-tallet, og tidlig 90-tall.

Filifjonka er ikke aktiv