Vis enkelt innlegg
Gammel 19-02-22, 19:35   #8
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilket ansvar føler du - i samfunnsdebatt på internett og her på FP?

Jeg har ofte litt dårlig samvittighet når det gjelder diskusjoner her inne - for det er en slags parallell verden hvor jeg plutselig kan bli engasjert og delta, for så å bli opptatt av noe i livet ellers, og da forsvinner jeg jo bare herfra, og ut i intet. Til neste gang jeg kjeder meg eller er syk, eller har ledig tid på buss eller når barna er i seng.
Men jeg vil jo gjerne skrive ting som er fornuftig og ektefølt, eller rope litt hvis jeg synes diskusjonen går i en rar retning og jeg er helt uenig.

Det er mange diskusjoner jeg kun leser i og lærer masse av, for det er vanvittig mange reflekterte og kunnskapsrike og fine folk her inne. Ofte har jeg ingenting å bidra med, og da koser jeg meg med å lese.
Jeg deltar lite i diskusjoner andre steder, men har kommentert i enkelte venners oppdateringer på FB når det gjelder koronavaksinasjon.