Vis enkelt innlegg
Gammel 14-02-22, 14:32   #208
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mat og helse for muslimer?

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg vet at de tilrettelegger for annet, de har egen gruppe for laktoseintoleranse osv. For alt jeg vet kan det hende at dette var et enkeltstående unntak. Det er også muslimer som ikke spiser halal, fordi det er ulike syn på hva som er "bra nok" halal. Så jeg har full forståelse for at det ikke er lett for lærere i faget. Men nå man da bare kan utelate en ingrediens i en del av retten, så er det jo superenkelt. (Bidos lager de for øvrig på ungdomsskolen).

Har nå sendt mail til rektor og spurt.

Fikk du svar?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat