Vis enkelt innlegg
Gammel 13-02-22, 11:52   #11
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan gjøre utestue koselig?

Jeg kan ha fler krukker som dette ved stolpene/beina, også med høyere espalier. Noe som er høyt og litt smalt kan passe bra. Jeg tror ikke at jeg vil risikere merker på den nye pergolaen. Jeg kan også ha krukker på utsiden av glassveggen med klatreplanter. Den er mot nord, men det er tross alt mye lys og sol der.

Jeg kan også plante noen bakken ved stolpene og sette opp noen smake espalier så får man bare passe på så at det som vokser ikke vokser på pergolaen.

Stort takk for mange tips om planter. Om de sjal overleve vinteren sp bør det være H4 eller høyere. Mye vind og sjøvann i luften til tider.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat