Vis enkelt innlegg
Gammel 11-02-22, 13:21   #10
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Dere må høre på siste Serial (The Trojan Horse Affair) så vi kan snakke om den

Ja, jeg syns det er veldig interessant. For det er veldig lett å si at man må være objektiv og nøytral når man ikke er den som føler urett på kroppen.

Og det Hamza innrømmer å mene, det vil jo egentlig være utgangspunktet til veldig mange andre journalister også, når de går i gang med en sak. Samtidig så syns jeg de lettere bortforklarer eller minimerer ting som er gjort av "deres" side, og legger ekstra vekt på det som motparten har gjort. Har de snakket med humanistene ennå?

Der syns jeg de virkelig gjør akkurat de samme de er rasende over at andre gjør med muslimer; de tar utgangpunkt i hva én svært kontroversiell person sier, og legger det til grunn for hva hele organsasjonen/alle humanister mener

Det jeg sikker igjen med er hvertfall at å ha religionsutøvelse i skolen veldig raskt blir et minefelt. Det er mye som selv de relativt sekulære syns er innafor, som jeg syns er veldig rart at de ikke ser at kunne trengt en liten diskusjon.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat