Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-22, 17:59   #19
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.801
Blogginnlegg: 247
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken elbil har du, og hva liker du best med den?

Vi har ID4 GTX, som er mer enn stor nok til oss fire og en hund med ganske stort bur, hvis vi ikke skal ha med alt for mye bagasje. Mannen og jeg har kjørt den til hytta med hund, og da var den mer enn stor nok for to voksne, også med bagasje.

Fordeler:
- God rekkevidde. Vi kommer oss til og fra hytta uten å måtte lade
- 4WD -den er veldig stødig på vinterføre og jeg har null problemer med å svosje opp den bratte bakken vi bor i bunnen av, selv på såpeglatt føre.
- Stort bagasjerom med plass til både ganske stort hundebur og bagasje.
- Gode seter og mer enn nok benplass til alle fire (jeg er lavest, og er 172).
- Fantastisk god å kjøre.
- Oppleves som veldig trygg og stødige også på kjipt vinterføre.

Ulemper:
- Appen er elendig, men vi har Easee-lader, så da bruker jeg Easee-appen til å starte lading.
- Den er bred, og jeg har ikke helt godfølelsen på hvor langt fronten og sidene er unna kanter og vegger, så jeg angrer på at vi ikke kjøpte med 360 graders kamera. Den er derfor litt skummel å kjøre inn i smale parkeringskjellere.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat