Vis enkelt innlegg
Gammel 20-01-22, 23:34   #1256
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.952
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2021

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Man kan f.eks. være som svigermoren min. Hun spør hva vi ønsker oss. I 2021 svarte jeg: jeg ønsker meg en praktisk vannkoker, som koker opp vannet fort og som jeg kan regulere temperaturen på. Flott, svarer svigermor, og kjøper en, i hennes øyne svært lekker vannkoker, med en særdeles upraktisk supertynn helledings som gjør at vannet havner alle andre steder enn i koppen, og som bruker et år på å koke opp vannet. Den kan regulere temperaturen.

Eller du kan gjøre som hun gjorde for noen år tilbake, da spurte hun om jeg ønsket meg symaskin og jeg svarte nei. Flere ganger spurte hun og jeg var veldig tydelig, jeg kan ikke understreke nok hvor lite jeg ønsker meg en symaskin og den kommer ALDRI til å bli brukt. Nå har jeg en symaskin stående i kjelleren, for det mente hun at jeg trenger.

/

Haha, husker den symaskinen!

Hyacinth er ikke aktiv