Vis enkelt innlegg
Gammel 19-01-22, 09:48   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hen og de/dem?

Opprinnelig lagt inn av Zulu, her.

Selvsagt. Men ikke når du skal bestille pizza.

Innen helse kan det f.eks faktisk ha noe å si om en er mann eller dame fysisk sett (fordi sykdommer kan ha ulike symptomer etc) men når en bestiller pizza er både kjønn og rase heldigvis totalt uvesentlig ja.

Av alle ting, jeg spiller sånn til dels The sims, og har en datter som spiller det aktivt og følger diverse youtubere om det etc, og jeg ser at det nye som kommer der nå er at en kan velge hvilket pronomen simmen ønsker å tiltales med. (eksemplifisert med et skjermbilde hvor det står at det skal brukes they /them) Allerede har man lagt inn at de kan være homofil og at de kan være mann men kunne bli gravid eller kvinne som kan gjøre andre gravid, så her er de fleste variasjoner av kjønnsroller dekket tror jeg.