Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-22, 14:49   #322
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lykkeland, da?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

En annen Lykkeland-anekdote: Phillips Petroleum flyttet hovedkontoret sitt til hjemstedet vårt noen år før jeg ble født. Da jeg begynte på barneskolen i 1987, var vi en skole med datautstyr som manglet sidestykke på den tiden. For skolen arvet maskiner fra Phillips. Andre skoler hadde gjerne i beste fall ett lite datarom på deling. Vi hadde datamaskiner tilgjengelig for hver klasse, og tekstbehandling på PC var fag lenge før det ble vanlig ellers. Vi var sågar på tv i den sammenheng. Alle klasser ble også invitert på besøk på Philllips, og det var en velkjent begivenhet å få spise gratis hamburger og Cola i kantinen der.

Da jeg begynte som lærer på slutten av 90-tallet, hadde vi også en overraskende oppdatert datamaskinpark i klasserommene. Gaver (dvs utgåtte maskiner) fra diverse oljefirmaer.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat