Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-22, 22:47   #964
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg strikker for første gang siden jeg var liten jente. Jeg har lenge hatt lyst på en cardigan i mange farger, og jeg holder nå på med denne fra Knitteriet: https://knitteriet.no/produkt/pearl-cardi-plus/

Den strikkes i på rundpinne 15, så det er neste som å strikke med tømmerstokker. Men jeg har kommet langt, og jeg tror jeg skal klare dette. Det er jo bare rett og vrang, men hvis jeg klarer å fullføre denne så blir jeg stolt altså.

Jeg strikket ferdig bolen og den ene armen, og så stoppet det helt opp. Det ble så mye som skjedde i livet med mamma som døde og sånt. Men i dag har jeg strikket ferdig den andre armen, og har satt i gang med å feste tråder. Nå skal den bli ferdig.

Anne C er ikke aktiv