Vis enkelt innlegg
Gammel 14-01-22, 15:30   #48
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.689
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Opprinnelig lagt inn av Marla Singer, her.

Nemlig. Takk. Mange har snøring, men ser noen har borrelås. Og ja, jeg må ha varme skøyter! Dette blir litt gøy, min eneste erfaring var slike iskalde kunstløpskøyter fra da jeg var barn, men med deres forslag så snakker vi.

Ja, men snøring og snøring er to forskjelige ting altså, den snøringa som er innerst i en softskøyte er veldig lett å stramme, i ett drag, og den egentlige stramminga som får skøyta til å sitte godt på foten, gjøres med spenna.

Konvensjonelle skøyter hvor lissene er de som strammer skoa inntil foten er det en helt annen prosess å stramme riktig.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat