Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-22, 09:49   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Myria, her.

Jeg er også oppskrifttro, men det er bedre å strikke noe som faktisk kan brukes fordi det passer. Jeg liker oppskrifter som skal strikkes ovenfra og ned, da er det mye lettere å tilpasse lengdene.

Det var et godt tips. Det er mye lettere å justere lengde når man starter oppe. Jeg hadde egentlig tenkt meg en marius-genser, men de har jeg aldri sett strikket den veien. Er det noen som har tips om noe som kan bli fint?

Han er ganske "kjedelig" og ønsker noe som er svart, hvitt og kanskje grått, men ikke for mange forskjellige "farger" (les: sjatteringer av grått ).