Vis enkelt innlegg
Gammel 12-01-22, 08:07   #922
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.075
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strikker du nå?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Jeg strikker små damestørrelser til 09-gutta mine. Dvs at gutta på 16X cm bruker samme størrelse i strikkegensere som storesøstra på 170, og de byttelåner gensere.

Dette var det jeg lurte på, for nå låner min også av storesøster. Men de har et feminint preg over seg. Jeg ble usikker på om det var snittet eller bare valget av mønster som gjorde det. (Han bryr seg ikke så veldig, men ble litt glad når jeg spurte om han ville ha en genser som faktisk var hans og hvor han selv fikk velge farger.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv