Vis enkelt innlegg
Gammel 11-01-22, 09:34   #219
kamp
ASD
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.934
kamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelenkamp er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva ble din strømregning i november?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

kamp: Det er utfordringen med mange av de som markedsfører strøm: De lokker deg inn på et lavt niv, og så skrur de opp. Eneste måten å tjene penger på, egentlig. Samme med Fjordkraft også. Tror Tibber er bedre på det der? Men man må følge med selv. Man kan bytte ofte, og hele tiden sørge for en god "inngangspris", men det jo stress, da.

Jeg er veldig for dereguleringen av kraftmarkedet, men syns at akkurat den sluttkundebiten er litt meh. Det føles ikke veldig verdiskapende med masse selskaper som lever av at folk glemmer å følge med.

Hafslund nektet for å ha lokketilbud ser du. De tilbyd riktignok en god første mnd pris men påsto likevel å ha bedre pris enn de andre. Men det er jo alltid - jeg har best, hele veien.

Det jeg stusset mest på er at flere selskap sier nøyaktig det samme OM samme selskap! Så det endte faktisk med at jeg sa jeg skulle heller finne ut av det og gi en tilbakemelding (om jeg gidder da ).

En ting er første mnd. Men det var faktisk to selskap som sa - du har en ok pris nå som vi ikke matcher (eller den ene sa vi ville hatt 10 øre mindre på spotpris på forrige regning).

__________________
Even God was autistic, that's why the world spin
kamp er ikke aktiv   Svar med sitat