Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her. Jeg og, og scenen på Atlantic der de diskuterer barnedåpen var episk. Og jeg provoseres over motstanden Anna opplever i jobbsammenheng. Ellers smiler vi mye her hjemme over scenen spilt inn ved Breiavannet og Kongsgård. I bakgrunnen ser man tydelig et moderne leilighetskompleks, deler av de to høyblokkene i St. Olav (bygget i -88) og Jernbanelokket (husker ikke fra når, men ikke 70-tallet). Og jeg tok bilde av tv-en og sendte til en kompis. En stor rød bygning som han var byggprosjektleder for står der i (nesten) all sin prakt, bygget som den er i 2018 Han var så happy for å ha bygget en tidsmaskin. Bygget i 2018 og dukker opp i 1977!
Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.
Jeg og, og scenen på Atlantic der de diskuterer barnedåpen var episk. Og jeg provoseres over motstanden Anna opplever i jobbsammenheng. Ellers smiler vi mye her hjemme over scenen spilt inn ved Breiavannet og Kongsgård. I bakgrunnen ser man tydelig et moderne leilighetskompleks, deler av de to høyblokkene i St. Olav (bygget i -88) og Jernbanelokket (husker ikke fra når, men ikke 70-tallet). Og jeg tok bilde av tv-en og sendte til en kompis. En stor rød bygning som han var byggprosjektleder for står der i (nesten) all sin prakt, bygget som den er i 2018 Han var så happy for å ha bygget en tidsmaskin. Bygget i 2018 og dukker opp i 1977!
Smilte også av det. Hadde fastlege i St. Olav og trente på Elixia der i 01 da jeg flyttet til Stavanger. Typisk av Per-Gunnar å ta æren for den gode jobben Anna gjorde.