Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-22, 12:43   #2
meisje
Kleintje I + II

meisje sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
meisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelenmeisje er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vi må visst ha skøyter, kan dere hjelpe?

Jeg anbefaler absolutt hockeyskøyter, ikke kunstløp, om man ikke er en dreven skøyteløper fra før av. De hakkene foran er farlige snublekanter.

Når det gjelder konkrete tips, ville jeg vurdert sånne vokseskøyter fra feks frost. Og passe på å slipe ofte. Ta også praten om å unngå å gå på asfalt etc for å unngå å ødelegge gleden, å gå med sløve skøyter er vanskelig. Blir barna veldig ivrige hadde jeg gått over til Bauer eller ccm skøyter, av den billige sorten. Finn eller Facebook grupper er gode kilder til brukte skøyter. Bauer passer ofte best til de med smale føtter og ccm til de med brede føtter. Men begge har størrelser som varierer både i lengde og bredde. Skulle dere få vondt av skøytene anbefaler jeg å få de blokket ut over ankelkulene feks. Det kan man gjøre hos onice.no eller hos skomakere.