Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 12:48   #11
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)

Jeg og Jolie hadde like lørdager i barndommen, ser jeg. Jeg er nemlig vokst opp med grøt (pluss grøtpinn og skummelt kulturmelk til drikke) som tidlig middag på lørdager (og så hjemmelaget pizza på kvelden), men vi hadde aldri julegrøt med mandel. Jeg husker vi hadde det i barnehagen en gang, men det er mitt eneste minne av det.

I voksen alder spiser jeg gjerne grøt, og jeg hadde det en del før jul. Ble så sulten på det når jeg så alle grøtseremoniene i Nissene i bingen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat