Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 11:13   #39
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)

Vi har grøt lillejulaften. Føler det starter jula på ett vis. Pastabit i en porsjon, jeg øser opp og mannen bærer ut og så er det stille helt til biten dukker opp. Bruker å være oss fire pluss en kamerat av oss. Fra denne jula som var av er vi en ekstra og han liker ikke grøt. Det må jeg si er litt utfordrende. Han fikk noe annet. Han er lite julete osv av seg men jeg skulle ønske han brydde seg og ville være med på jakten på ett vis. Får se hva vi gjør neste år. Kanskje vi har en premie nr 2 da som kan vinnes ved klistermerke under.