Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 10:29   #11
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Jeg burde hatt tannregulering. Mine fortenner i overkjeven er der bare til pynt, og det gjør at jeg bruker tennene lenger bak i kjeven altfor mye. Så jeg må bytte ut jeksler om noen år. Det kommer til å koste meg VELDIG mye penger. Det kunne vært unngått hvis jeg hadde hatt regulering som ung tenåring.

Begge mine unger har fått behandlinger hos kjeveortoped. Knerten brukte gum i flere år, men var så flink til å bruke den riktig at han slapp noen videre behandling. Snuppa sin behandling var del av et forskningsprogram på tannlegehøyskolen, så der slapp vi billig unna.