Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 10:18   #16
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har alle grøt til jul? (spinoff)

I mitt hode er grøt skikkelig førjulsmat. Vi har grøt lille julaften og riskrem til dessert på julaften. Jeg har hittil laget den laktosefri (for å slippe å sitte på do resten av kvelden), og merker overhodet ikke forskjellen. Kremfløten tar litt lengre tid å piske før den blir stiv, men så lenge jeg bruker Kenwooden, kan den bare gå mens jeg holder på med andre ting.

Nå som vi har fått en liten melkeallergiker i familien, så må den lages melkefritt, men det regner jeg med jeg kommer til å klare fint. I år var han strålende fornøyd med å få sin egen vaniljedessert. Neste år er det vel han som skal ha mandelen i grøten.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat