Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-22, 09:56   #1
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granka i vinter

Vi skulle ha vært der i jula, men valgte å avlyse. Litt mye usikkerhet, både om hva som kunne skje der og hva som skjer når man kommer hjem igjen. Men jeg tror det kan gå fint. Hvordan er plassen du bor? I tilfelle det stenger ned ville det være OK for meg om man bodde OK et sted hvor man kan ha en fin ferie selv om det er ganske nedstengt.

Det er jo sommer på Gran Canaria hele året, så det smitter nok ikke så mye der, gitt at man er mye ute osv. Men de importerer nok veldig mye smitte. Det kommer drøssevis med fly hver eneste dag. Så man må nok regne med at smitten øker kraftig der også slik man regner med i resten av Europa.

Jeg ville ha dratt hvis det var bare meg, og hvis det ikke var total krise om jeg ble satt i en evt karantene når jeg kommer hjem igjen.