Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-22, 13:48   #1
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Spisestuestoler

NÅ kan dere gjerne si: Laget ikke Che en stol om dette i fjor? Svaret er JA - i fjor ble planene lagt på is siden vi nettopp hadde fått katt og dens klorevaner ikke var avklart ennå....Nå vet vi jo at katta ikke klorer på møbler, men bruker klorestativet sitt aktivt, så da kan vi jo omsider bare kjøpe.

Jeg hater å ta beslutninger om slikt. Målet denne ganger er å ha noe som varer og at dette er noe som er behagelig å sitte i - her i huset går vi aldri fra spisestua når vi har gjester - vi sitter der hele kvelden, så derfor er det vesentlig at det skal være behagelig å sitte i.....

Siden i fjor har jeg kommet langt synes jeg - bein er bestemt - og kanskje farge på stol (fargen er lys grå - jeg liker den, for den gir en fin kontrast mot det sorte, men fornuften med tanke på potensielle flekker er til stede)

Hva tenker man:
Høy rygg eller kort rygg?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg stol.jpg (17,9 KB, 92 visninger)

Sist redigert av Che : 03-01-22 kl 13:54.
Che er ikke aktiv   Svar med sitat