Vis enkelt innlegg
Gammel 03-01-22, 11:23   #1
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Koser du deg på høytidsdager?

Er du oppriktig glad i fest og høytidsdager som jul, 17. mai, egne bursdager?

Jeg har virkelig prøvd å lære meg å bli glad i denne typen dager, men det ligger ikke for meg. Snakket med broren min i jula, han har det like ens. Men jeg kjenner jo mange som er veldig glad i disse dagene, og da selv om de også kan synes det er mye jobb og stress i forkant.

Før noen steiler helt, joda, ungene mine er glad i dagene, mer enn meg i alle fall. Og jeg får jo noe glede via dem, og vi har hatt mye mer fokus på 17. mai som barnas dag, de har fått adventskalendere, julestrømper, mye mer kos i denne tiden enn hva som kanskje var normalt da vi var barn. Men om sjansen byr seg kunne jeg gjerne feiret jul et helt annet sted, og jeg trives langt bedre f.eks på jobb en alminnelig hverdag enn i et bråkete familieselskap. Påske på hyttetur med masse familie er også en typisk ting jeg har prøvd å lære meg å bli glad i, men den gang ei. Er vi flere?

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat