Vis enkelt innlegg
Gammel 28-12-21, 12:21   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan selger man en bolig?

Jeg hjalp foreldrene mine å klargjøre til salg av deres enebolig. Det var en bolig de hadde bodd i siden midten av åttitallet. Noen flater var relativt nymalte, og de hadde nytt gulv i gangen, og badene var pusset opp for rundt 10 år siden.

De gjorde ingenting utover å rydde MASSE, slik at rommene fikk vist fram sitt potensiale. Megler var klar på at så lenge veggene ikke var stygge var det ikke vits i å bruke tid på å male. Stuegulvet kunne trengt å pusses ned og lakkes, men heller ikke det syns megler det var vits i å bruke tid og krefter på.

De solgte i et marked som rettet seg mot barnefamilier i etableringsfasen, og det at boligen hadde mange soverom og en fin og stor hage var det viktig å få vist fram. Viktigere enn å selge når det er snøfritt tenker jeg at det er å vise fram sommerbilder av hagen. Og gjerne nevne i billedteksten at snøen går tidlig.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat