Vis enkelt innlegg
Gammel 27-12-21, 08:27   #16
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.941
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Frøy & Magica!

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Bare hyggelig Input, det var det minste jeg kunne gjøre, skrik ut om det er noe mer jeg kan gjøre for deg.

Tusen takk! Og den passet forresten helt fint, ikke for liten. Men tror den blir det når jeg får hår igjen, om jeg får like tykt hår som før. Håper ikke det.

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Neida, du var ikke påmeldt hemmelig nisse! Men jeg hadde akkurat strikket den og den hadde ingen eier. Så da tenkte jeg på deg! Du kan velge å ha den baggy eller brette opp kanten over lua. Og den er strikket i et garn som heter Hexa og er av fineste/mykeste alpakka. Vaskes på 30 grader ullprogram. Håper den kommer godt med!

Den var veldig fin, har allerede brukt den mye. Den var veldig myk, ja - og luftig nok til å kunne brukes inne.

__________________
♥ Storebror, des. 2010 Lillesøster, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat