Vis enkelt innlegg
Gammel 15-12-21, 15:28   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gåen pumpe på en 12 år gammel vaskemaskin...

Opprinnelig lagt inn av meisje, her.

Mekaniske komponenter har en gitt levetid. 12 år og 5 familiemedlemmer er veldig imponerende syns jeg. Ikke noe å tvile på, kjøp ny maskin. Ellers vil noe annet ryke snart. Er dere istand til å bytte deler selv, kan det være at dere vil reparere selv.

Vi er to økonomer. Skrivebordsfolk. sånne som kan sitte på hjemmekontor og kjøre maskinrens etter å ha tømt pumpen for hår og hårklemmer for tre tømminger siden og fortsatt reelt ikke fått noe mer effekt.

At han må manuelt tømme maskina og ta ut hår/hårstrikk/klemmer/små leker/pinner/annet fra filteret er jo ikke uvanlig. Det skjer fra tid til annen. At den derimot ikke blir bedre etter det de er IKKE vanlig.

Og dette er så langt vår mekaniske kompentanse strekker seg.

Så ja, jeg tenker at gitt dens relativt høye alder så er det sikkert på tide med en ny. Men da må jeg til å finne ut av hva jeg vil ha. Og det er så mye å sette seg inn i. Bortsett fra minimum 8 kilo kapasitet. Jeg skal IKKE ned i størrelse i alle fall.