Vis enkelt innlegg
Gammel 10-12-21, 13:09   #856
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.475
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråden #9

Opprinnelig lagt inn av Serafin, her.

Jeg kjenner at jeg setter ikke pris på å bli overhøvlet for ting jeg ikke kan noe for, og for ting som mor gjør ukentlig...

Si til henne at hvis hun har saker hun er misfornøyd med så kan hun sende sms. Dersom hun ringer og du ikke vet hva hun ringer om, ikke ta tlf, men send sms med at du er opptatt med <x> og om hun kan sende sms. Det er enklere hvis du mottar ting skriftlig, og da har du det også skriftlig, som kan være nyttig dersom hun er helt urimelig.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv