Tråd: Wheel of time
Vis enkelt innlegg
Gammel 07-12-21, 14:27   #6
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wheel of time

Mave - du trenger ikke lese mer for å se mer. Serien ser ut til å stå seg helt alene. Faktisk kan det hende du klarer å nyte den fullt og helt, uten å irritere deg over endringer, eller savne deler du gjerne skulle hatt med. Samtidig får jeg stor glede av å ha hørt på bøkene nylig, fordi det gir en mye grundigere innføring i verden, og det indre livet til karakterene.

Jeg syns endringen til Perrin er forståelig, ja. Jeg syns det at han drepte sin egen kone, selv om det skjedde ved et uhell og fordi han trodde hun var et troll, gir en mye bedre forklaring på hans indre motivasjon og aversjon mot vold.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat